عاشقانه

عاشقانه

حرف ها وتصاویردوستانه
عاشقانه

عاشقانه

حرف ها وتصاویردوستانه

سلامتی


سلامتی سیگارم که مطمئنم قبل از من با کسی لب نگرفته
♥♥♥
سلامتی دود سیگارم با اینکه کم رنگه اما یه رنگه

♥♥
سلامتی رفیقایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه اونم بخاطر سنگینی مرامشونه
♥♥♥
به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت اما کم برداشت که رفیقش کم نیاره
♥♥♥
به سلامتی رفیقی که وقتی میاد سر خاکم نمیتونم پاش وایستم
♥♥♥

به سلامتی رفیق که مثل خط وسط جاده هاست_تیکه تیکه میشه ولی پابه پات میاد 
♥♥♥
سلامتی خودم که هرکس منو دید گفت چقد سرش شلوغه ولی فقط خودم فهمیدم که چقد تنهام
♥♥♥

به سلامتی اونیکه تو خیالمونه اما بی خیالمونه
♥♥♥
به سلامتی پاک کن که خودشو بخاطر اشتباهات ما کوچیک میکنه
♥♥♥
سلامتی خودکارم که پای هرچی رو به جای من امضاء میکنه
♥♥♥
سلامتی خنده ای که کمکت میکنه حال داغونتو برای هرکسی توضیح ندی
♥♥♥
به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره داره

♥♥♥
به سلامتی اونایی که هیچوقت سختی مرد بودنو با راحتی نامردی عوض نمیکنن
♥♥♥
سلامتی همه ی اونایی که موندن زیر آواری که یه روزی فکر میکردن محکم ترین تکیه گاهشونه

♥♥♥
سلامتی بالشتم که فقط اون صدای هق هقمو میشنید


♥♥♥
سلامتی اونایی که خیلی تنهان نه که نمیتونن با کسی باشن فقط دلشون نمیخواد باهرکسی باش
i


بن بست زندگی


میـدونی بن بسـتــــــ| زنـدگی کـجـاست ؟؟؟

جــایــی کـه ...

نـه حـــق خــواسـتن داری

نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن

امشب بخور بزن ب سلامتیه من منی که با سن کمم ، کثافت کاریایه دنیارو دیدم......

منی که تو اووج ناراحتی لبخند زدم و گفتم خوبم.....

 اره من ، منی که از دوستام زیااااد ضربه خوردم.....

منی که هر کی از جاش بلند میشه ، دخالت میکنه تو زندگیم................

 منی که تو دنیای مجازی و واقعی کلی داداش و آبجی دارم اما کسی نخواست پشتم وایسته.......

منی که خیلیا رو آرووم کردم..... ، اما هیچوقت ناراحتیمو بروز ندادم..........